Digioppimisen markkinoinnissa huijataan päättäjiä

Digitekniikan hyötyjen arviointi oppimisen kannalta on Suomessakin perustunut opettajien ja oppilaiden arvioihin siitä, kuinka kivaa on ollut. Kivahan ns. MOTIVOI. Näyttöjä oppimistuloksien paranemisesta ei ole, pikemminkin päinvastoin USA:n kokemusten perusteella. Oppimista ei voi korvata digileikkimisellä tai tai teknofiilien uudella keppihevosella, pelillistämisellä.

grohn

Asun Nauvossa, Bryssel 97-04 Tutkinto: teoreettinen fysiikka. Työura: Yliopisto, iltaoppikoulu, Ollituote, Kone, Telefenno, Telenokia, Tekes 84-97, yrittäjä Bryssel, Euroopan komissio (mm, km). Yrittäjä 05-17. Rakensin kotona tietokoneen 76. Skepsis ry:n siht. 91-92, pj. 93. Kehitin 1997 (Psion) ja 2001-2015 (pc/mac) ohjelman, joka muuttaa valokuvat musiikiksi: http://www.synestesia.com/cd05/2005.html

Ilmoita asiaton viesti

Kiitos!

Ilmoitus asiattomasta sisällöstä on vastaanotettu