Digipelien filosofiaa

Digipelien filosofia: Edetä pelissä mahdollisimman pitkälle tai kauan tyhjänpäiväiväisissä asetelmissa. 

Rohkenen epäillä, että lähes kirjan kuin kirjan tarinat voittavat pelien tarinat, pelejä silti väheksymättä. 

Hypoteesi: pelien fanien mielikuvitus on heikkoa, joten tarvitaan pelien "henkisiä kainalosauvoja" kiinnostavan kokemuksen synnyttämiseksi.

Hypoteesi 2: nuorena aloitettu pelaaminen synnyttää eräiltä osin aivoja surkastuttavan kehän, josta ei ole paluuta.
http://grohn.vapaavuoro.uusisuomi.fi/kulttuuri/186539-lasten-digidementi…

grohn

Asun Nauvossa, Bryssel 97-04 Tutkinto: teoreettinen fysiikka. Työura: Yliopisto, iltaoppikoulu, Ollituote, Kone, Telefenno, Telenokia, Tekes 84-97, yrittäjä Bryssel, Euroopan komissio (mm, km). Yrittäjä 05-17. Rakensin kotona tietokoneen 76. Skepsis ry:n siht. 91-92, pj. 93. Kehitin 1997 (Psion) ja 2001-2015 (pc/mac) ohjelman, joka muuttaa valokuvat musiikiksi: http://www.synestesia.com/cd05/2005.html

Ilmoita asiaton viesti

Kiitos!

Ilmoitus asiattomasta sisällöstä on vastaanotettu