Tekniikan maailma höpsii innovaatioista

Pelit ovat sisältötuotteita ja niihin liittyvä bisnes on kustannustoimintaa. Pelit eivät voi olla innovaatioita sen enempää kuin kirjat tai elokuvatkaan. 

Innovaatiot ovat käsitteelisesti uusia menestyksellisesti lanseerattuja tuotteita, prosesseja tai palveluita.

grohn

Asun Nauvossa, Bryssel 97-04 Tutkinto: teoreettinen fysiikka. Työura: Yliopisto, iltaoppikoulu, Ollituote, Kone, Telefenno, Telenokia, Tekes 84-97, yrittäjä Bryssel, Euroopan komissio (mm, km). Yrittäjä 05-17. Rakensin kotona tietokoneen 76. Skepsis ry:n siht. 91-92, pj. 93. Kehitin 1997 (Psion) ja 2001-2015 (pc/mac) ohjelman, joka muuttaa valokuvat musiikiksi: http://www.synestesia.com/cd05/2005.html

Ilmoita asiaton viesti

Kiitos!

Ilmoitus asiattomasta sisällöstä on vastaanotettu