Tietokoneet kouluissa oppimishaitta 2

On merkillistä, etä ns. kasvatustiede ei ole pystynyt arvioimaan tietokoneidn koulukäytön panoshyötyjä. Asiassa täytyy tyytyä konsulttifirman tai OECD:n arvioihin, kuvat 1 ja 2. 

 "Kasvatuspsykologian professori Kirsti Lonka kehottaa kouluja kumoamaan kännykkä- ja tablettikiellot. Lonka sanoo, että nykykoulu on kuin lentokone, offline-tilassa. Hänestä ei ole ihme, jos mobiililaitteiden kanssa kasvaneet lapset ja nuoret eivät viihdy koulussa." Aamulehti 

http://grohn.vapaavuoro.uusisuomi.fi/kulttuuri/186979-onko-kasvatustiede-tiede-4

grohn

Asun Nauvossa, Bryssel 97-04 Tutkinto: teoreettinen fysiikka. Työura: Yliopisto, iltaoppikoulu, Ollituote, Kone, Telefenno, Telenokia, Tekes 84-97, yrittäjä Bryssel, Euroopan komissio (mm, km). Yrittäjä 05-17. Rakensin kotona tietokoneen 76. Skepsis ry:n siht. 91-92, pj. 93. Kehitin 1997 (Psion) ja 2001-2015 (pc/mac) ohjelman, joka muuttaa valokuvat musiikiksi: http://www.synestesia.com/cd05/2005.html

Ilmoita asiaton viesti

Kiitos!

Ilmoitus asiattomasta sisällöstä on vastaanotettu