Hei. Näin on muutettu Sanaa Herran, vaikka Hän; Sanoo sen, taas;

uudemman kerran: KR: -38, Joh. Ilm. 22: 19 -21; ja jos joku ottaa pois… . Katsotaan mitä me olemme tehneet: Vuoden 1820 Biblia eli Pyhä Raamattu, Wanha Testamentti, 1 Kor. 11: 30, Sentähden on myös monda heikkoa ja sairasta teidän seassanne, ja moni makaa. * Välittämättä vähääkään vuoden 1938 KR: tun,- Joh. Ilm. 22: 19 -21 Sanoista; myöhemmin, sama kohta, 1 Kor. 11: 30, Sen tähden onkin teidän joukossanne, on, monia heikkoja ja voimattomia ja useat nukkuvat. * Taas KR: -38, 1 Kor. 11: 30, Sen tähden onkin teidän joukossanne paljon heikkoja ja sairaita ja moni on jo nukkunut pois. Tässä viimeisessä tekstissä, siirrämme oman nukkumisemme, jo kuollelle ihmiselle ja muutamme, pakanallisen nukkumisemme toiseen muotoon; jolla ei ole, pienintäkään samankaltssuutta; ainoastaan; että tämä, nykynukkuminen, myötätuottaa: ikiunen helvetissä, (ei tarkoita, että siellä nukkumisella selviäis', kun ei aina täälläkään voi, vain nukkua).Ei ole, kuin Jeesus Kristus ja Hänen tekonsa meitä kotaan ja, kun me otamme Hänet uskossa vastaan elämässämme; Omaksi Vapahtajaksemme, pelastumme Taivaan kirkkauteen. On maapallolla, vain yksi nimi missä me pelastumme. Ompa liian kallista ja Jeesukse työn aliarvioimista, vaikkapa, kuorsaten mennä kadotukseen ja jos täällä elämä yksinäistä on, niin siellä, se vain pahenee. Ne "pojat", eivät taida myöskään, edes seurustella kaikkien kanssa. Seurustellaan, kun ajassa viell' ollaan, vaikka se kävisi vähän "pollaan", mehän samassa "veneessä", viell' ollaan. Lasketaan Jussikin "hiekkalaatikolle", jos Hietasella on siinä mitään sananvaltaa. Rikosrekisteriä kyllä on ja sen saa parhaiten selville, kai sielunviholliselta; vaan puute: sillä "pojalla" ei taida koskaan tulla dementiaa. Saisi kyllä Jeesuksenkin mielestä jo viimenään tulla: Silloin kun se ketale menee luvattomille kalavesille onkimaan; "tuonne peräkylän Armon merelle". Se, kun ei kuulu, yhtään hänelle! Siunaus Rakas sinulle. Voisitko, edeleen, kuitenkin, olla ystävä minulle?  Kiitos. Ystävällisesti, Lasse Hietanen.

Ilmoita asiaton viesti

Kiitos!

Ilmoitus asiattomasta sisällöstä on vastaanotettu