Hei. Tämänpäivän vaikeimpiin sanoihin kuuluu: Isä, anna heille

anteeksi, sillä he eivät tiedä, mitä he tekevät. Ei ole ihme jos kansa ei synnytä, kun, Jeesuksen antama, tulevaisuus ja toivo, pääosalta kansaa puuttuu. Johan siitä Jumalakin "suuttuu"; lisääntykää ja täyttäkää maa. Sota-aseellisen tyhjiön me pyrimme aseilla täyttämään, vaan Hengellistä, Jeesushengellistä tyhjiötä, me emme, Hengellisestä laiskuudestamme ja välinpitämättömyydestämme, emme täytä "sotaaseilla,"- Raamatun Sanalla: Ei, vihollinen saa tulla, on jo tullut. Raamatun Sanan lukemattomuus ja, elämään omaksumattomuus; johtaa, on jo johtanut; Jumalan vihan alle. Alamme tehdä, olemme jo tehneetkin, palveluksia saatanalle, sielujemme viholliselle. Luonnollisesti, koska emme sokeudessamme enään näe; että meidän sielumme mitään kaipaa. Se, että Taivaan Isä Loi Suomi- "neidon" ihmisen muotoon; ei ole mikään sattuma. Jeesukseen Kristukseen uskovalla ihmisellä, ei ole mitään sattumia. Sillä on tarkoitus, muotoineen, kaikkineen. Suomea, muslimimaisesti ympärileikataan. Salpausselän harjannetta, Tillolan kankaalla operoidaan. Paikkaa joka oli kieltotauluin, "pyhää maata"; vedenottoalue, ei saa tehdä sitä, ei tota, muuten kunnankanssa, "sota". Taulujen jalat sai lahota ja kaatua ja, taulut kadota. Nyt on jo paljon tehty moottoriradan eteen töitä; pintaa leikelty, muotoiltu, kiviä- kallioo räjäytelty, ojia kaivettu; ennen taivaasta tullut vesi imeytyi harjanteeseen, joha on muuten ihana, suodatinhiella laajaalaisesti; siitä, sadevesi meni ja ehkä vieläkin pienemmältä osin lähteeseen, josta se oteaan kunnan käyttöön. Nyt radanvarsiojista, se johdetaan Kymijokeen. Kymi "rinki", lähikansalta, ahneesti tinki. Belse puhemiehenä. Valheen tuntuisesti se alkoi: ei puhuttu eka kokouksessa mitään, että kunta olisi vielä mitään aloitusrahoja antanut asian eteenpäin saattamiseksi; vaan oli. Tietämättä tästä sain profetalliset sanat, kun he vaan puhuivat, että aloittamisen suhteen on nollarakaisu vielä olemassa ja kuitenkin seuraavakin kokous oli jo hyvin eteenpäin asian viemiseksi, esivalmistettu. Niin nuo prf. sanat; teidän puheitanne, kun kuuntelee, tulee mieleen se vertaus; kun aasi ei meinaa oikein kulkea, niin, kun laittaa heinätupon kepinpäähän ja pitää sitä vähänmatkan päässä turvasta ja kun se sitä tavoittelee niin se myös kulkee eteenpäin. Näin te meille puhutte, saadaksenne itsekkään tahtonne läpi. Olen mielestäni Raamatusta lukenut, kuinka kanakunnatkin saastuu ja etelän rikkaat miehet tulevat tänne harjoittamaan haureuttaan, pohjolaan. Sopii "hyvin", joskin kauhistus, näihin asioihin mitä Suomen lapsille ja nyt, itse Suomelle; ollaan tekemässä, "ympärileikkaamista", kokonaiselle kansalle. Niin kyllä on ikävää mitä perkele ja hänen enkelinsä, kehtaavatkin tehdä; joskaan: perkeleessä ei ole mitään hyvää. Herra armahda, tätä maata ja kansaa. Ilman Sinua Rakas Jeesus Kristus; me emme voi mitään tehdä. Anna nöyryyttä.  Kiitos. Siunaten, Lasse Hietanen.    

Ilmoita asiaton viesti

Kiitos!

Ilmoitus asiattomasta sisällöstä on vastaanotettu