Hei. Sanomme: Isis palaajien ongelmat kasvavat. Tarvitsemme iloa;

heitä palvellessamme. KRISTUKSEN NÖYRYYS JA KOROTUS, Fil. 2: Jos siis on jotakin kehotusta (Tai "rohkaisua"), Kristuksessa, jos jotakin rakkauden lohdutusta ja Hengen yhteyttä, jos jotakin sydämmellisyyttä ja laupeutta, 2. tehkää minun iloni täydelliseksi, niin että olette samaa mieltä, (Tai "ajattelette samalla tavalla"; vapaa käännöstapa: "hyväksytte vilpittömästi toinen toisenne". Erilaisista mielipiteistä huolimatta uskovat voivat pitää kiinni samoista periaatteista ja kunnioittaa yhteyttä Kristukseen ja toisiin kristittyihin. Tämä korostuu jakeen jälkiosassa ja jakeissa 2:3-5. (Suom. huom.) että teillä on sama rakkaus ja olette sopuisat ja yksimieliset. 3. Älkää tehkö mitään itsekkyydestä tai turhan kunnian vuoksi, vaan pitäkää nöyrästi toista parempana kuin itseänne. 4. Älkää katsoko vain omaa parastanne vaan myös toisten. 5. Olkoon teillä se mieli, joka myös Kristuksella Jeesuksella oli. 6. Hänellä oli Jumalan muoto, mutta Hän (Tai "Vaikka Kristus oli olemukseltaan Jumala, Hän" tai "Vaikka Hän oli Jumala, Hän") ei katsonut  saaliikseen (Tai "ei käyttänyt hyväkseen jumaluuttaan" tai "ei pitänyt tiukasti kinni eduistaan") olla Jumalan kaltainen. * Me, kun suhtaudumme ja arvioimme  pahuuden "riveistä" tulevia äitejä ja lapsia; ensimmäinen asia on; äiti ja lapsi,/lapset kuuluvat yhteen. Meidän on hyvä katsoa "peiliin" olemme itsekkin, suomalaisina palvelemassa pahuuden riveissä; murhaamme sikiöissä ihmisiä, Jumalan tahdon vastaisissa aborteissa. Ja minun yksilönä on vaikea irtautua siitä "kansanryhmästä", jos hallitusmiehet ova Jumalaa pelkäämättömiä ja pelkäävät vain ihmisiä. Jeesus sanoo meille: Älkää tuomitko, ettei teitä tuomittaisi. sillä millä tuomiolla te tuomitsette, sillä teidätkin tullaan kerran tuomitsemaan. Kiitos. Siunaten, Lasse Hietanen.   

Ilmoita asiaton viesti

Kiitos!

Ilmoitus asiattomasta sisällöstä on vastaanotettu