Hei. Suomen kansa,- ja kansalainen: Vaikka emme olisi avanneet Raamattua

kertaakaan elämämme aikana; kuitenkin Jumalan luomat ja ohjaamat, jokapäiväiset asiat; ovat menneet,- ja tulevat vääjäämättä menemään, Jumalan ehdottoman tahdon mukaan. Siitäkin huolimatta, vaikka olisimme ”varastaneet” Jumalalta jonkin, vaikkapa vain yhden käskyn; itsekkyyden, omapäisyyden käyttöön; pelokkeeksi lämimmäistämme vastaan; saadaksemme hänet, vastoin Jumala, Sinun tahtoasi: Älä tapa. Saadaksemme pelolla suojaamaan toinen ihminen, omat itsekkäät tarkoitusperämme. (Niinkuin Iranin ”pappa” tekee omalla kohdallaan. Hän on ”varastanut” omaan käyttöön; Raamatun viidennen käskyn. Meidän kuitenkin, jos haluamme huomiseen: Rukouksesi Jeesus, tarkoituksesi Isä: Isä meidän joka olet taivaissa … : asioiden etenevän tahtomallanne tavalla: Pyydettävä syntimme anteeksi ja palattava sinne; Raamatun ”alkulehdille”. Luettava mitä siellä Sanotaankaan: Käärme sanoi meille: Tulette, niinkuin jumala, tietämään hyvän ja pahan. Mutta, kun sanoja oli perkele; valheen isä, ja onneksemme; meidän rakastava Isämme oli kerinnyt jo ennemmin sanomaan meille: Ette saa syödä; ottaa, omaksua, omistaa omaksemme; hedelmää, joka silmältä näyttää hyvältä ja kauniilta, ”maistuu” makealta; vaan on sisältä ”myrkytetty”;sydämen täyttäen valheella, petoksella ja murhan halulla. Jumalan, Isämme, ensimmäistä Sanaa; ei mikään; eikä kukaan saa kumota. Se, joka niin tekee ja on tehnyt; on vain valheen isä; perkele.   Nyt, kun olemme saaneet elää näinkin kauan ”rauhassa” Raamatun Sanalta, (tarkoittaen; vain joillakin; käärmeen puheet omikseen ottaneet; ylitysoikeus viidenteen käskyyn). Ensisiaisena ohjeenamme ei ole kansakuntana ollut Matt. 6:33, vaan pelko perkeleen sanalle: jos et tee niinkuin minä sanon, niin minä sinut tapan. Perkele sokaisee,-ihminen arvelee: Amerikkalaiset ovat väärän hengen vaarassa; joka on murhaaja, ”Formusin salmella”, (muuallakin): Herra meitä syntisiä armahda. Anna tämän loppua; ettei, sielunvihollinen saisi aina juhlia,Sanallesi ilkkua.Se mitä sielunvihollinen sai aikaan Eevan ja Aadamin välille, voidaan ajatella vertauksellisesti; ”hapettoman tilan”. kukaan ihminen ei pysy hengissä, hapettomassa tilassa: Siihen täytyy tuoda, saada ”happea”, Jumalan SANA. Onneksemme Jeesus Sinä elät ja olet tullut tekemään tyhjäksi, mitättömiksi perkeleen työt. Kiitos. Siunaten, Lasse Hietanen.  

Ilmoita asiaton viesti

Kiitos!

Ilmoitus asiattomasta sisällöstä on vastaanotettu