Hei. Olemme useinkin huolissamme puhuneista ihmisistä.

Keskuudessamme on kuitenkin mies, /miehiä; ketkä ovat tulleet tekemään tyhjäksi perkeleen työt. Hänelle, viholliselle uskolliset palvelijat ovat purkaneet Jeesuksen Kristuksen; Pyhän Hengen kautta tekemät työt ja menneet menojaan ”sivuun” ja ovat siellä hiljaa; sielunvihollisen kanssa ”hykerrellen”; kadotuksen odotushuoneessa. Eräs esimerkki tästä on, edellisen virsikirjan virren, numero 509 poisto nykyisistä virsikirjoista: ”Herra, leivän meille soit, siitä kiitoksemme! Armon leipää alati Anna sieluillemme. Luonas kerran meidän suo Käydä juhlapöytäsluo Perijöinä taivaan.” Me, syntisinä, loukkaantuvina ihmisinä annamme helposti ”sakkoja” toisillemme, koska, jos meidän sydämemme valtias on perkele, sillä ja minulla on silloin heikko n.s. itsetunto; tosiasiassa: Jeesuksen Kristuksen sisällinen tuntemus. Olkoon rukouksemme: Herra Jeesus Kristus; Älä anna sielumme vihollisen poistaa ”ruokapöydästämme” Sinun antamiasi Sanoja; niillähän Sinäkin jäit Elämään meidän keskuuteemme ja siitä me saamme tänäänkin; iloita ja riemuita ja taivaallisesta olosta, jo nyt nauttia.Katso: Minä olen sisällisesti teissä; ettekö sitä huomaa? Olkoon ”mottona” meillä: Sanoja takaisin Suomeen, ja iloa, ”silmäluomeen”. Kiitos. Siunaten, Lasse Hietanen.

Ilmoita asiaton viesti

Kiitos!

Ilmoitus asiattomasta sisällöstä on vastaanotettu