Hei. Sielumme vihollinen meitä piirittää;

Myös titokoneemme kautta; se on kuin; kärpäsnauha; odottava kavala, kauhea; se julma hirmuinen, josta autuaallisen; tavallaan; ”tietämättömän”; onnellisina laulamme; alkaessamme viettämään; Herramme ja Vapahtajamme syntymän, muistojuhlaa. Onhan se kiva; ainakin kerran vuodessa kertoa nykylapsille; jotka haluavat kuulla; minkälainen; ”vauveli” tänne maanpäälle kerran syntyi. Melkein ”konkreettisesti”; Hänet vielä löytää kirkoistamme. Voimme näyttää; Tetterijeesusta sieltä. Vaan, missä Hän tänään on; kun me Häntä tarvitsemme; voi nuori kysyä, kun on kuullut, että Hän jäi Eloon kuitenkin, vaikka moni olisi Hänet nitistänyt lopullisesti. Hän Sanoo Raamatun Sanoilla: Minä olen sisällisesti teissä; Ettekö sitä huomaa. Lapset; ”Matti ja Maija”,(on oman nimen paikka); katsoppas itseäsi, vaikkapa peilistä; Siellä sinun sydämmessäsi; Jeesus Kristus asuu ja haluaa sitä aina; sinun viimeiseen päivääsi ja hetkeesi; asuttaa. Lapset; nyt, nykypäivinä, kun tuo sielumme vihollinen on tullut; niin konkreettisesti meidän kaikkien näkyville. Hän ei enää ole niin ”kaapissa”, kuin vielä minunkin nuoruusvuosina ja jeesusnukke pidetään me valtionakin; visusti vartioituna; kirkon ”kaapissa”. Nyt osat ovat vaituneet: Perkele pyörii kaduilla ja toreilla ja Te Lapset; joudutte pelkäämään ja itkemää,-jopa kuolemaan,Jeesuksen lailla,- viattomina. Mielestäni; Teille, Rakkaat Lapset on, kuulemani isän kertomus Tosi elämästä; minkä hänen tyttärensä kertoi; sielunvihollissydäminen mies oli hyökännyt kadulla hänen kimppuunsa ja oli hänet jo kaatanut nurin, aikoen raiskata hänet; tyttö oli siinä vaiheessa; huutanut kovalla äänellä: Jeesus Kristus auta! Isä kertoi; Mies oli lentänyt, kuin; leppäkeihäs hänen päältään pois. Ja tyttö oli vapautunut. Jeesus; siis; on todellinen Vapahtaja ja Elää aikuisissa; meissä ihmisissä. Nukkejeesus on vain; muisto menneisyydestä. Meilläkin on parhain henkivartija,-parempi, kuin; Presidentillä; olla nuo tytön sanat aina ”huulillamme”, silloin, kun olemme vain; puhe,-huuto,-taitoisia. (Tuo leppäkeihäs; on tehostesana, kuvaamaan Sanan; tehokkuutta). Kiitos. Varjelusta ja Runsasta Jumalan Siunausta; teille Rakkaat Nuoretkin; Teissä meillä on; Tulevaisuus ja Toivo. Kiitämme Isäämme Teistä, KIITOS, että pidätte huolta; vanhoista meistä.  Siunaten, Lasse Hietanen.

Ilmoita asiaton viesti

Kiitos!

Ilmoitus asiattomasta sisällöstä on vastaanotettu