Hei. Täytyy kirjoittaa, ennenkuin sielunvihollinen ja hänen

enkelinsä sen kieltävät, jos kieltävät. Sana joka loukkaa ja siitä ”0suman saanut”. Meidän loukkaava Esimiehemmehän on; Jeesus Kristus. Hänhän sanoikin,/Sanookin meille; Autas,(eli; Onnellinen) se,/eli hän, joka ei loukkaannu minuun. Hänhän on rohkea ja reipas puhuja ja sanoja. Ei Hän pelännyt sanoa, eikä puheissaan kursaile,/ kursaillut; silloin koskkaan, kun ihmiselle piti sanoa mikä hanessä on väärin ja hänen pitäisi tietää oma sydämensä tila; nähdäkseen, että Totuus on hänen luonaan ja voi tehdä elämässään muutoksen, vaan siksihänet moni mielellään surmasikin, kun ajatteli, että hyvästijättö olisi Hänenkanssaan ikuinen, ettei Häntä tarvitse enää milloinkaan tavata. Jeesus sanoi suoraan; niinkuin; Sauli Niinistönkin kaltaisessa korkeassa asemassa olenalle miehelle; Menkää ja sanokaa sille ketulle . . .  . ja taas näistä helmistäkin; Älkää heittäkö helmiänne sikojen eteen, ettei ne . . . ja eräälle; lie; pienelle kansanryhmälle; te olette syntyneet; isästä perkeleestä. Olen vahvasti sitä mieltä että tämänkaltaisia Jeesuksen Sanojahan ne ihmiset pelkää ja jo ennakkoon osaavat alitajuisesti pelätä; kun on sana; Ihminen joko muuttuu,(edellyttää ihmiseltä nöyrää sydäntä), tai suuttuu, ja,kuitenkin Jeesuksen tarkoitus ja tarve ihmistä kohttaan on aina rakkaudellinen, ei vihamielinen; koska Hän haluaisi; että me huomaisimme sen; jos ei nyt; niin jonain; vaikka vähän pilvisemmälläkin päivallä; Hänhän on sisällisesti, myös minussa. Kaikki Hänellä tähtää meissä; että pääsemme Hänen kanssaan Iankaikkiseen Elämään. Siksihän Hän tuli ja se on Hänelle tärkeä asia. Olemme hyvin Arvokkaita. Ymmärrämme sen jos ajattelen; että kuolen tuon syntisen; lähimmäiseni puolesta.   *   Asiasta toiseen; On sanonta; Joka kerran keksitään, sitä aina arvellaan. Tuo nykyHallitus on kuin haarniskapussit olkapäillään tuleva joukko tuonne Eduskuntatalolle, (kärjistäen) ”kerjäläiset”, vaika niitähän me kaikki olemme Jumalan edessä. Raamatusta; missä puhetta on paljon, siitä syntiä, ei puutu. Kun ja jos ”osaa” puhua; asunnon voi tehdä pilvilinnoista, vaik’ ei siell’ oikein nukuta. Sanonta; Sanoista miestä ja sarvesta härkää. Härät saatiin ennen, kun ne joskus karkasivat,kun voimaa oli. Sarvista ja nenärenkaasta kiinni ja siinä vielä lyhyt salkopuu,  ettei päälle tullut. Aika on aika erikoista. Maan tärkeimpiä asioita hoidetaan; melkeimpä toiveajatelulla, niinkuin ennenvanhaan saattoi; joku taivaanrannan maalari taloon tulla, ja olla,niin, aikapoikaa; vaikka sydän rinnassa; tuskasta moikaa. Herra Jeesus Kristus meitä armahda ja anna meille; Katekimuslaiset työmiehet; Herraa pelkääväiset. Se on kansakuntamme korottaja ja oikeaan asemaan asettaja. Nyt, kun hän joka on ihmisiä tappanut paljon; pelottelee meitä toisilla imisillä. Hitlerinkin henki elää. Jos Elää Itse; Jeesus Kristus. Häneen me katsomme; emmekä pelkää, emmekä käännä Hänelle selkää. Valista meille kasvosi. Aammen.  Kiitos. Siunaten, Lasse Hietanen.

Ilmoita asiaton viesti

Kiitos!

Ilmoitus asiattomasta sisällöstä on vastaanotettu